Aquesta guia està destinada als assistents o als coordinadors que administrin els calendaris d'altres persones.

Configuració d'un calendari delegat


Pas 1: configuració de l'accés a un calendari
Per poder administrar el calendari de la persona a la qual s'assisteix, primer has d'accedir a ell. Per a això:

  1. Sol·licita a l'usuari que accedeixi al seu calendari
  2. Una vegada en ell, fes clic en Configuració en la cantonada superior dreta de la pàgina.
  3. Fes clic en la pestanya Calendaris
  4. Després, en Compartit: editar configuració.
  • En el camp Persona, escriu la teva adreça principal i fes clic a Afegir persona.
  • En el menú desplegable, selecciona el permís adequat de la llista i fes clic a Guardar. L'opció Realitzar canvis en esdeveniments et permet modificar el calendari de la persona que t'ha delegat el calendari; l'opció Realitzar canvis i administrar l'ús compartit et permet, a més, modificar les opcions d'ús compartit del calendari.
Ara, quan accedeixis al teu calendari, veuràs el calendari d'aquest usuari en la llista Els meus calendaris que apareix a l'esquerra de la pantalla. Pots accedir a aquest calendari, així com veure i modificar totes les reunions que contingui, incloses les que siguin privades i confidencials.


Pas 2: configuració de notificacions en el calendari del teu administrador/a


Totes les notificacions en els calendaris delegats estan desactivades de forma predeterminada. Si vols rebre notificacions per correu electrònic o a través d'una finestra emergent en el calendari de l'usuari/a que t'ha delegat l'agenda, segueix aquests passos:

  1. Accedeix al teu calendari
  2. El calendari de l'usuari que t'ha delegat l'agenda apareix en la llista Els meus calendaris i les seves reunions es mostren en el teu calendari. (Si no veus els esdeveniments de la persona que t'ha delegat l'agenda en el teu calendari, fes clic en el calendari de la llista per destacar-ho)
  3. Fes clic en l'enllaç Configuració situat en la cantonada superior dreta de la pàgina del calendari.
  4. Selecciona la pestanya Calendaris. Busca el calendari de l'usuari que t'ha delegat l'agenda i fes clic en Notificacions.
  5. Configura recordatoris per correu electrònic i a través d'una finestra emergent en el calendari. Selecciona les invitacions de les quals desitgis rebre notificacions. Per començar, pots seleccionar totes les notificacions i després suprimir les que no necessitis.


Consells d'ús de les notificacions:

Quan algú convida a la persona que t'ha delegat l'agenda a un esdeveniment, aquest rep una invitació en la seva safata d'entrada del correu electrònic i tu reps un missatge del nou esdeveniment en la teva, però no s'ofereix la possibilitat d'acceptar o de rebutjar la invitació. No obstant això, pots respondre des de la invitació que apareix en el calendari de la persona que t'ha delegat l'agenda, l'ús de la qual comparteix amb tu.
rar el correo en su