Inici‎ > ‎

Comunicats Informatius

ELS REPRESENTANTS DEL PERSONAL LABORAL I FUNCIONARI:

A proposta dels representants de CCOO, els Delegats del Personal Laboral i els Delegats del Personal Funcionari, per tal d’aconseguir millores laborals que reconegui els nostres drets laborals. Fem saber a tot el personal, que es pot donar la situació de que alguns treballadors públics no tinguin reconegut els serveis previs prestats a la l’administració pública.

Que son els serveis previs:

Els serveis previs son tots aquells períodes laborals que s’han portat a terme en una administració pública, de forma consecutiva o amb períodes alterns. Tots aquest períodes son acumulables per tal de calcular els triennis i l’antiguitat del treballador públic dins de l’administració.

Reconeixement de serveis Previs

Qui te dret a la revisió dels serveis previs:

Tots aquells que hagin prestat qualsevol servei dins l’administració pública en règim de relació funcionarial,  contractació administrativa o contractació laboral.

Quins passos s’han de seguir per sol·licitar el certificat de serveis previs:

L’empleat públic de forma individual a de sol·licitar l’expedició del  certificat de serveis previs, en el cas de la nostra administració per mitja d’una instància dirigida als diferents caps de serveis. Amb aquest comunicat s’ajunta un model per facilitar la tramitació de la petició.

Per facilitar l’expedició del document, es recomana adjuntar una copia del certificat de la vida laboral facilitat per la Tresoreria de la Seguretat Social.

Davant de qualsevol dubte a l’hora de sol·licitar l’expedició del certificat de serveis previs, no dubteu de contactar amb els vostres delegats de personal.

25 de set. 2017, 1:53
1 d’ag. 2017, 3:52